Monday, February 9, 2009

rainin'


photo by kristi nicole

Sanki eski bir dost ziyareti gibi oldu bu, iki gundur inanilmaz yagmur yagiyor. Los Angelesta olunca sanki hic yagmur yagmayacakmis gibi geliyor insana ama ender de olsa oluyor arada. Eh benim canima minnet zaten yeter ki yagsin. Iki gun de kampusten eve gelirken sirilsiklam oldum hem de bisikletle! Tamam ilk gun bi sexy durdu falan ama ikinci gun suyu cikti! :)

Bu arada yagmur demisken bu sefer de 99'a yolculuk...

4 comments:

Anonymous said...

Ulan serhat Amerikanya seni cok degistirmis...

eskiden yagmur diyince, yagmur güzelim gelirdi... bune boyle yaa...

Ayip denen birsey var...

Nuri

santi said...

O yine geliyor, hatta hep aklimda.. hatta dun bu sarkiyi ararken isyan noktasinda "yahu yagmur guzelim var bu yok nasil bir mantik' diye dellendim :) sonra kendim upload ettim..

Bi ara live from la it's saturday night seklinde yagmur guzelim mi yapsak soyle karsilikli veya topluca:P

su said...

santiiii, iyiki açtın bi blog'
çok güzel yazıyosun arkadaşım..hastasıyım:)

santi said...

i love u too su :P
soon i will come up with a squirrel story..promise ;)