Wednesday, April 22, 2009

feelings, nothing more than feelings


Karisik duygular. Bir yanda 1 sene boyunca yedigimiz ictigimiz ayri gitmeyen Lakersim diger tarafta ciceklerle karsilandigim yeni evim :) Hele bu aksam Memo da yokken gonlum direk Lakerstan yana. Su anda 66-55 ilk yari sonucu, ben bu satirlari yazarken mac devam ediyordu :P (hep bu cumleyi kurmak istemisimdir simdiye kismetmis:)) Ha bir de sey var, mac sabaha kadar oynansa Lakers vermez bu maci :) Ki NBA maci icin hele de bu playofflar icin boyle bir cumle kurmak komik olur ama zaten Bynum aldi goturdu ilk ceyrekte nasil bir arkadassa 'train' lakabini hakediyor. Lakers alirsa bunu 2-0 olucak seri, persembe ve cumartesi maclar burada ve cumartesi buyuk ihtimal orada olmak amacim. Memo'nun oynamasi zor gozukuyor 'kosamiyorum ve ziplayamiyorum, yani oynamak icin gereken temel seyleri yapamiyorum' demis... bu aksam da isinmaya cikmasina ragmen..hala beli degil ama seriyi bile oynamadan kapama ihtimali var sanirim ve burada herkes cok buyuk sanssizlik diye bahsediyor, ve cidden cok aradiklarini soyluyorlar Memo'yu.
Neyse 2. yari basliyor gorusuruz...

..Ha bu arada tekrar merhaba! ;)

4 comments:

Anonymous said...

Ha iyi bari yasiyormussun.

Anonymous said...

bu aralar epeyi uzun olmaya basladi.. alisma buna. gazete gibi olmasa da haftasonu dergisi kivamina getir de keyiflenelim :))

Anonymous said...

Hadi bunu da kim yazmis bil bakalim!

santi said...

biliyorum ki :P