Tuesday, May 12, 2009

La meglio gioventù





Film bitti... kliselerden nefret eden ve zaman zaman da inadina sirf eglenmek icin kullanan biri olarak bu filmi klasik guzel sozlere birakmak pek acimasiz olur ama kullanilmayan kelime, cumle ve anlatim pek kalmadigina gore baska care yok. Bu sarap hic bitmesin ve bir yandan da hemen bitsin ve cakirkeyif guzellik baslasin der gibi gecti. Az once traileri tekrar izlerken o bile bitmesin istiyor insan, hatta onu izleyince daha bir dvd kabinda durdugu gibi durmuyor bu film! ;) Sonrasi acik hava lazim o kesin de beklentiyi yukseltmemek icin ne yapmak lazim o belli degil.. en iyisi ilk afise bakin cunku hic anlatmiyor filmi ne de ingilizce yazilan sozler, "italyan gunesi altinda tutku ve macera" haydaaa gel burdan yak, yani burda mi yersin paket mi yapalim!
6 saat ve 2 dvd lik bir film bu, ben 1.5 , 1.5 ve 3 yaptim biraz da zaman eksikliginden ama iyi oldu, artik herkes kendi kurunu uygular ancak bulabileceginize bile emin degilim ama noolur bulun ve iki kelam edelim turkce bu film hakkinda! Ya da susalim gozlerimiz konussun :)
Neyse civitmadan burda noktaliyorum...

Son olarak magnifico!

Bir de Mirella o nasil bir gulustur..!

5 comments:

Anonymous said...

Bana iki kelam edemeyeceksin gibi geldi. Zira bizden baska blogu takip eden kalmadi sanirsam ki. :p

Ya da bu insanlarin hepsi seni bezdirip buraya da getirtmeye calisiyor olabilirler. ;)

santi said...

Yok aslinda pek cok 'esek'in okudugunu biliyorum birebir yaptigim diyaloglarda ama olay klavyede..e 29 tane harf, sayilar falan korkutucu tabi!
Neyse hem bundan sonra baska source kalmadi ;)

Unknown said...

yok öle kalmadı, blog'unun hastasıyız hocam:P

ps. Ankara'dan selamlar cicim:)

santi said...

Sen zaten hic konusma Ankara!
Alicam ozelden hesabini hic haberimiz yok..
Kalmadi ama valla baska kaynak bi burasi artik ;)
Saolun blogda size hasta :D

Unknown said...

Sen asıl hiç mi hiç kouşma Utah!