Wednesday, June 3, 2009

bella



Spoilerle karisik yorum yapacak olursak, hafif bi depresif ve agirlikta baslayip hatta bir sure sonra bana yani bunu soylemek icin mi yarim saattir anlatiyosun dedirttikten sonra -ki tamamen kendi fikrim olup moda gore degisebilecegi kanaatini de tasimaktayim- boyle ice bir sicaklik isleyip yerlesiyor, sonra pek bi gitmedigi gibi hele sizin icin ehemmiyet tasiyan gunler oncesine denk gelirse izlenmesi kafada binbir dusunceyle farkli seyler hissedilmesi pek mumkun.
Sonuc.. acil aile babasi olmam lazim! :P Basvurular baslamistir, application formlarini isteyenlere maille gonderebilirim, artik arkadaslariniza iletirsiniz ;) Soyle bagira bagira 'Allah nasip ederse sola kayacagim' demek lazim ya neyse.. ee normal boyle yazilar artik malum uc sifir!

4 comments:

Anonymous said...

Vay vay vay! Eh ben de eskilerden bir katalog var onu guncellemek gerek simdi :PP

Anonymous said...

Eee hmmm sey ben kendim doldurdum formu ama amerikalara gelemem sen gel :P
GH

Anonymous said...

E sonuc?
Hayir ben cok istekli gozukmek istemedim yoksa :))
Devam ediyor mu secmeler yoksa bu donemi kacirdik mi aciklama bekler kamuoyu sayin kapsal?? :P

ismini vermek istemeyen blog okuyucusu :D

santi said...

bu is ne kataloga, ne istanbula, ne amerikaya bakiyor valla.. buyukler kismet demis, gencler friends with benefits.. biz zaten bisey diyemedigimiz icin mi boyle ben de bilmiyorum...