Wednesday, September 9, 2009

if you want me



Belki cok guzel yabanci sarkilar var ama bizim sarkilardaki huzun hep cok baskadir. Ilk defa bir sarkida bizim turk huznu ve melankolisini buldum... ya da bana oyle geldi.
Sarki "Once' adli filmden(muzikal), kisa bi sure once onderdiklerim hatirlar ;) Bir sure sonra su sekilde bir mirildanma da belirebilir "..herkes bazen birazcik bencil birazcik herkes birazcik ben de.." sibelalasimsi bir animsama olmustu bende :)

if you want me

Ayrica yine filmin soundtrackinden ki kendisinin Grammy adayligi olmus ve bu sarki da 2008 en iyi sarki oskarcigini kaldirmis diger sarki..

falling slowly

4 comments:

Anonymous said...

Yabanci sarkida turk huznu yakalaman, ingilizce rüya göremeye baslamak gibi birsey olsa gerek.

iyice özümsemissin ingilazcayı tebrik ederim :)

Nuri

santi said...

O da oldu gecenlerde. "Wtf!! Let's get outta here"" diyip kosarak bankadan cikip arabaya bindim. Sonra bir bakmisim saat calmamis meger ise gec kalmisim falan :)

Yok ama sarki baska dinle anlayacaksin ;)

dalvey said...

'take this sinking boat and point it home'a bi comment almistim bi sure once.. oradanmi gelir bilmem bu filmin sirasi? Onemi yok aslinda ufak bi flashback oldu ;)

'Before Sunrise' 14 yil gecti uzerinden, hatta asiklarin hikayesinin devami 2004'te izlendi 'Before Sunset'le :). Tekrarlanmaz mi? memnuniyetle, actim 'EFES'imi (e ozlenmistir muhakkak ama n'apiyim burada biranin en iyisi ;) izledim buyuk bi keyifle, heleki su melankolik gunlerimde iyi geldi (ah kizlar ah...).

Buyuk ihtimalle City of Angels blogunun yeni parcasi 'kath bloom' olacaktir 'come here' ile, tabi tavsiyeme uyulursa.

Operim gozlerinden santican, senin gelecegin yok, personal items toparlansin yavastan, nisana az kaldi ;)

santi said...

Diyorum ki sana burda ufak bir yer acalim su live LA'in tam altinda sonra ordan yaptigin uc besle kendi tukanini acarsin :P

Su ara tam da canim seyahat hatta ozellikle tekrar prag cekerken before sunrise-sunset serisini gundeme getirmen pek manidar oldu bana, neyse allah buyuk ;)