Thursday, December 9, 2010

Bortlenlerin gucu adina!


























Earth angel sabahi muazzam birsey olup Gummi Bears a.k.a Cesur Ayilar’i cikartti karsima o an iletememistim. Bttf basta omak uzere cocuklugun en guzel yanlarindan biri o donemki sci-fi filmleri izlemekti, o zamanlar icin muthis cekici bir dunya dalip gidiyorsun… Onun disinda her haftasonu sabah sirf  bu ‘ayilar’ yuzunden erkenden kalkar televizyonun onunde oturup bagdas kurar pek bir keyifle izlerdim. GummiBerry juice denilen benim bortlen diye hitap edip tee su esek yasima kadar ayni telaffuzla kullandigim sihirli surubu tuketip zip zip ziplarlardi keratalar.
Eksi Sozluk'ten: "kucukken, "ben de cesur ayi surubu icmek istiyorum" diye annemin basinin etini yememe, annemin sonunda dayanamayip gudik bir seyler hazirlayip bana bunlarin surubu diye kakalamaya calismasina ve surubun bende beklenen etkiyi yaratmamasi uzerine annemle aramin acilmasina sebep olmus cizgi film idi."

No comments: