Thursday, January 22, 2009

ma monica




Dizi baslayali 15 biteli 5 sene oluyor asagi yukari.. Her bir bolumu 17. kez izlediginde dahi (abarti yok) surekli guler mi bir insan? Kesinlikle!
Monica Geller.. temizlik hastasi ama cidden manyaklik derecesinde, competition ruhu Chandler'i yumruklayacak kadar sinirsiz, bebek takintisi, liseden kalma evlilik katalogu, organize ve duzen paranoyasi, lisede fat camp ten sincap yeme hevesiyle kacis hikayesi ve bilimum takintilarina ragmen kendisine asik edecek bir tilsim. Sansli adam su Chandler Bing. Biz de ariyoruz iste, bulursak evlenicez! ;)
(evet tahminler dogru.. kendisi Bubik'in amerikanya subelerinden biri yazar icin)

3 comments:

Anonymous said...

Aynı duyguları paylaşıyorum hastasıyım ben de kendisinin. Şimdilerde de How I met your Mother Robin aynı duyguları hissettiriyor. Bu ne biçim yorum oldu böyle:)

santi said...

Sen nasil ayni duygulari paylasirsin?! Evli barkli adamsin esine soylerim ha! :)

Ben de su ara How I met your mother'i izliyorum, eywallah Robin de seker ama Monica gibisi gelmez su dunyaya ;)

Anonymous said...

Abicim bu mecra başka mecra!
Ne zaman geliyon istanbula Tenis yanım kaşınıyor senden başkasını yenmek içimden gelmiyor.
Sen gel yoksa ben gelirim LA de madara ederim seni
:)