Thursday, January 29, 2009

mio fratello è figlio unico






Yukaridan asagi orjinal,fransa ve amerika afisleri filmin.
Tek kelime, hadi iki olsun..sicak ve dogal, bize de o kadar yakin ki!
Meraklisi izlemistir belki Istanbul Filmekiminde gosterilmis.

Ciao!

Ha bir de ahh francesca..! ;)

-Spoiler-

Filmi izlerken aklimdan gecen pek cok sey oldu. Cemberimde gul oya, Italyan Cagan Irmak(son film haric), tabi santi ile ilgili seyler cok ozele girmiyim :P donem filmi olmasi ve cok bilmesem de sarkilari sanki bizim 60 li, 70 li yillarin sarkilari gibiydi, bi de insanin Italya'ya gidesi geliyor valla hala Turkce'den sonra bana en yakin gelen dil.
Kardes kavga sahneleri hos diil tek cocuk olanlar icin, olan var olmayan var insan ozeniyor valla..

-Spoiler-

5 comments:

Anonymous said...

seviyorum seni ne diyim!

GH

santi said...

ben de seni tanisam kesin severdim! :P

Anonymous said...

"Sometimes what you're looking for has been there all along."
Valla bu lafın tam da kime gore oldugunu biliyorum ama giciklik olsun diye soylemeyecegim.

santi said...

Anonimo kimsin? Niye giciklik yapiyorsun?
Ben boyle bir sms de hatirliyorum eskilerden.. gecici misin? ;)

Anonymous said...

Öyle işte ;)