Wednesday, February 13, 2013

mavi kelebek

photo by karltaylor















Şarkı aşağıda doya doya dinlensin diye..
Hikayesi.. eh o bana kalsın,  zaten tarihi değiştiriyorum ben.. ;')

Göksel, araya bir kaç plak cızırtısı eklesek hiç sırıtmayacak o döneme ait sesiyle şu aralar Kemal Tahir'in Esir Şehir üçlemesinin üçüncüsü Yol Ayrımı'nın dizi versiyonunda boy,endam ve sesiyle yer alıyor. Hiç izlemedim bilemiyorum nasıl yansımış roman, özellikle du dönemde. Bildiğim Esir Şehrin İnsanları yani ilk kitap tam on sene once yine Trt için diziye uyarlandığında her bölüm tüyleri diken diken etmeye yetmişti, Cumhuriyet öncesi dönemi, isimsiz kahramanların yaptıkları, hissettirdikleri ve önemli oyuncu kadrosuyla. Fiziksel olarak cd, dvd bulmak pek mümkün gözükmese de nette çeşitli platformlarda hala bulunabiliyorken kesinlikle izlenmesi gereken bir seri, 5 bölümdü hatırladığım kadarıyla. Kitapları yarım bıraktırmıştı hatırlıyorum, sanırım o eksikliği de tamamlama vaktidir.

Şimdi tekrar şarkı götürsün uzaklara.. once Göksel sonra tabi ki İbrahim Özgür..

No comments: